***جذاب ترین مطالب***
قالب وبلاگ
***جذاب ترین مطالب***
خدایا!آلودگی دلهای آدمها،از حد هشدار گذشته.دنیا را چند روز تعطیل می کنی؟؟؟ 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین مطالب و آدرس jazabtarinmataleb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 شما متولد کدوم ماهین؟

 

 

 

مهر===>خوشگل.جذاب.خوشتیپ. جیگر...وعسل :)
.
.
.
.

فروردین===>کصافظ
اردیبهشت===>کصافط
خرداد===>کصافط
تیر===>کصافط
مرداد===>کصافط
شهریور===>کصافط
آبان ===>کصافط
آذر ===>کصافط
بهمن ===>کصافط
دی ===>کصافط
اسفند===>کصافط
فال شناسی من

*** 

نقش سرنشین کنار راننده در ایران

ا_کشیدن بقیه کمربند ایمنی راننده و نگهداشتن آن هنگام مشاهده افسر راهنمایی و رانندگی
۲- دادن شماره تلفن راننده به سرنشینان خودروی بغلی
۳- تعویض دنده هنگامی که راننده در حال مکالمه با تلفن است
۴- تیکه انداختن به عابرین پیاده
۵- جیغ زدن هنگام عبور از داخل تونلها
۶- فحش دادن به دیگر رانندگان بخاطر رانندگی بد آنها
۷- تشویق راننده برای لایی کشی
۸- فحش و نفرین به راننده موقع عبور از روی دست اندازها
۹- خوابیدن با صدای خروپف زیاد در جاده ها
۱۰- ایجاد قوت قلب برای راننده هنگام دعوا
۱۱- و در نهایت انجام مجلس کفن و دفن راننده :)))

*** 

ثروتمندا '' مرحوم'' میشن، اما فقیرا '' میمیرن

*** 

جوووووووووون کودک درونم دختره


*** 

من هر وقت حوصلم سر میره یه اس ام اس به یه شماره اتفاقی میدم با این مضمون:
جنازه رو قایم کردم، حالا چیکار کنم؟

*** 

امام علی وسط نماز تیر از پاش درآوردن ،نفهمید. بعد مامانم وسط نمازش بلند میگه الله اکبر یعنی مانی اون در یخچالُ انقدر باز و بستش نکن هیچی توش نیست پدسگ:)))


*** 

ماشین عروس معمولا مالِ داماده !!!!!!!!!
ای آدم های پول پرست

*** 

ايران خودرو بمناسبت ميلاد امام زمان ثبت نام ميكنه
پژو207 يك ميليون تومان پيش،ماهى 70 هزارتومان.
ویتارا یک و نیم پیش ماهی 80 هزارتومان
تحويل: همزمان با ظهور آقا امام زمان (عج)

***

بقیه ی جملات در ادامه مطلب!!!

رو اعصاب تر از اونایی که وقتی از تاکسی پیاده میشن
تازه جیباشونو میگردن که کرایه رو بدن؛
اونایین که بعد دو دقیقه گشتن اسکناس ۵ تومنی میدن!!

*** 

اون تیکه ی آخر پیتزا که سیر شدی و می مونه و خورده نمیشه
همون لعنتیه که روحش وقت گشنگی میاد سراغت !

*** 

طریقه جم آوری زیرسیگاری چپ شده درمنزل مجردی
۱-قطعات درشت را با دست بردارید ۲-درجهت خلاف خواب قالی بکشید تاخاکسترها پخشوپلا شوند ۳-قالی تمیزاست

*** 

فکر کنم ما تو نسخه رایگان دنیا زندگی میکنیم
اون قسمتهاش که به بقیه حال میده برای ما کار نمیکنه !

*** 

خسرو شکیبایی: پسر تو چند سالته؟
مهرداد صدیقیان: پارسال ۱۶ سالم بود بچه بودم، ۲ روز بعد بابام مرد، بازم ۱۶ سالم بود اما دیگه بچه نبودم

*** 

پسرها
آرش:محمد فیلمش خیلی جالب بود،فیلمنامه خیلی قوی داشت
محمد:آره بازی بازیگرام خوب بود در کل کارگردانیش عالی بود
دخترها
شیوا:مهسا دیدی لباس بازیگر….جقدر خوشگل بود
مهسا:آره ولی آرایشش یه چیزه دیگه بود
مونا:شیوا ولی بینیشو عمل کرده بودا من خیلی دقت کردم کاملا مشخص بود
مهسا:ولی پیش هر کی عمل کرده بود خوشگل شده بود
شیوا:ولی من از لباسو کفشش خیلی خوشم اومد اگه پیدا کنم حتما میگیرم
مونا:من فکر کنم لوازم آرایشش ژاپنی بود خیلی خوشگل شده بود…
و ادامش دیگه گفتن نداره چون خیلی خصوصی تر میشه

*** 

موقع امتحان سوالاتی رو که بلدیم با خط نستعلیق می نویسیم، ولی اونایی رو که بلد نیستیم با بدترین خط می نویسیم !

*** 

قدیما خیلی باحال بود ... ولی ما نبودیم ...
بعدنا هم خیلی باحاله ... ولی ما نیستیم...

*** 

خدایـا :
دمت گرم که بعد از گرونی دلار و تحریم ، هنوز با ۵٠ تومان صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنی
خوشحالم که تحریم بر تو اثـر نذاشته !
موفق باشی عزيـزم .

*** 

دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد
شاید به سمت تایلند، فرهاد رفته باشد

*** 

داماد را از هر طرف که بخوانی ، دهنش سرویسه
!!! :(
*** 

ملت ایران ملتی هستند که اصولا نگاه می کنند حالا این دیدنی هر چه میخواهد باشد ، اعدام باشد ، نگاه میکنند ، سنگسار باشد ، نگاه میکنند ، دعوا باشد نگاه می کنند ، روم به دیوار باسن پیرزن 100 ساله تا دختر 5 ساله باشه نگاه می کنند ، طرف با زنش راه بره ، نگاه می کنند ، سر جلسه امتحان باشند، نگاه می کنند ، ماشین گرون سوار شده باشی، نگاه می کنند ، ماشین قراضه داشته باشی، نگاه می کنند . در نهایت جا داره به ملت مشاهده گر خوبمون عرض کنم نگاع داره ؟ قورباقه چند تا پا دارع ؟

*** 

دختری با ظاهری ساده از خیابان گذشت که پسری در پیاده رو به او گفت:
چطوری سیبیلو؟
دختر خونسرد ، تبسمی کرد و جواب داد:
وقتی تو ابرو بر میداری و مو رنگ میکنی و گوشواره میندازی
من سیبیل میزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نداشته باشه !



*** 

تو فيلم هنديه شاهرخ خان عاشق شد،
بعد وسط رقصيدن بودن و حركات موزون، يه دفه تير اندازي شد،
دعوا شد ،با يه مشت شاهرخ خان همه رو زد،‌
بعد يه دفه وسط دعوا عاشقه يكي ديگه شد،
بعد اون تصادف كرد مُرد،
اين با خاهرش ازدواج كرد!!
كلن هر چي اتفاق بود تو اين فيلم افتاده،
از اين به بعد هر چي فيلم ببينم واسم تكراريه!!

*** 

مهرانه مهین‌ترابی بالاخره شوهر کرد یا نه؟
تو لیست کارهای ماهیانه تقویمم نوشتم که این موضوع رو پیگیری کنم تا انشاء‌الله به سرانجام برسه!!! =))

*** 

اگهی استخدام
شرایط عمومی لازم برای چوپان شدن :
چوب دستی ، کتری ، نره خر ، بوقچه ، خورجین ، سه سال سابقه اقامت در رو ستا .

*** 

حداقل میزان تحصیلات : لیسانس
آشنایی کامل با رایانه + مدرک ICDL
آشنایی با یکی از زبانهای خارجه ، ترجیحا عربی ( جهت سر دادن اصوات هوی هی و .... )

(داشتن سگ الزامیست )

*** 

آقا من تنگه هرمز رو از نزدیک دیدم زیادم تنگ نیست بیشتر ادا تنگا رو در میاره

 

 

 

***

 

 

 

دختره امروز ازم پرسید:
آقا خیابون فلان کجاست؟
گفتم:بلد نیستم.
گفت:بیشعور و رفت.
اذیت میشم وقتی میبینم تحریمها داره مردممون رو ذره ذره آب میکنه!!

*** 

وقتی تو مصاحبه کار بهت میگن بهتون زنگ میزنیم تو مایه های وقتیِ که میری لباس بگیری میگی: حالا برم یه دور بزنم میام :)

*** 

من انقدر بد شانسم كه زنم بگيرم ، هر هفته شب جمعه ها مهمون از شهرستان مياد ، تا دوشمبه هم مي مونه !

*** 

جنس تور باید خیلی عالی باشه که مقابل این توپ پاره نشد
بازی ایتالیا - آلمان با گزارش استاد جواد خیابانی



*** 

به قلبم گفتم :
شب‌ها خواب به چشمم نمی‌‌آید ،
قلبم گفت :
از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی ،
زر نزن بیخودم ادای عاشق ها رو در نیارا !

*** 

دقت کردین با کار خوابیدن آدمم کار دارن؟؟!! قبل ۱۲ بخوابیم میگن مرغی؟ بعد از ۱۲ بخوابیم میگن جغدی؟ راس ۱۲ بخوابیم میگن بمیر بابا با این سر وقت خوابیدنت…………..
چه غلطی کنیم بالاخره؟!!!!!

*** 

بر اثر تجربه بهم ثابت شده که از یه سنی به بعد دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!
برای مثال:

میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)
من رفتم بیرون! (شکل صحیح)


*** 

مامان هی پنجره رو میبنده٫ من باز میکنم
هی پنجره رو میبنده٫ من باز میکنم
میگم مامان جونم٫ عشقم ... گرمه به خدا !!!
بعد میاد چشم غره میره میبنده باز
عصبانی میشم میگم اه ه ه مــــــــــــامـــــــــــــان نبند ....
میگه این چه طرز حرف زدنه؟؟؟؟؟
آدم با مادرش اینجوری حرف میزنه؟؟؟؟؟
کم زحمت کشیدم؟؟؟ کم دستم تو آب میره؟؟؟
غذات دیر شده؟؟؟ لباسات نشسته مونده؟؟
اصلا تو چته ؟؟چرا اینقدر عصبــــــــــــــــی شدی !!!!
من : O_O

*** 

مرتیکه نشسته وسط امریکا
می‌گه توت‌فرنگیای اینجا خوب نیستن
قربون ایران خودمون

اگه راس می‌گی
بیا جاهامون عوض
بعد اونقدر توت‌فرنگی بخور تا جون از ... درآد

*** 

سالهای ساله دارم پیتزا می خورم ولی هنوز فرق بین پیتزا مخلوط و با مخصوص نفهمیدم...!!

*** 

قدیما مامانمون یه کیلو سبزی میگرفت پاک میکرد
دو تا کفشدوزک از توش میومد بیرون کلی سرگرم میشدیم
اما حالا چی؟ نه سرگرمی ،
نه دوست دختری، :دی
هیچی نداریم!
والا بقران با این سبزیاشون

*** 

تو بهشت داری مخ میزنی , گشت ارشاد میزنه پشتت میگه اونورخیابونیه که بهتربودخاک برسرت , بیا این شماره اونه من برات زدم اینو ول کن!

*** 

بچه که بودم بابام منو برد بهداری واکسن بزنم تا چشمم خورد به آمپول خون گریه میکردم ,التماس میکردم چند نفر گرفته بودنم منم زجه میزدم(بار روانیش خعلی زیاد بود) الکل رو که زد به بازوم گفتم تمومه کارم به عنوان آخرین حرفم گفتم
*یـــــــا حـسیــــــــــــــــــن شهیــــــد* آقا همه پرسنل بهداری از خنده موزاییک میخوردن :))

*** 

یه ضرب المثل لاتین هست که میگه : به اون مرد احترام بگذار ! کسی چه میدونه !؟ شاید اون پدر واقعیت باشه !!!

( بر اساس سریالهای آمریکای جنوبی شبکه های فارسی !)

*** 

یه مرغ دارم روزی دو تا تخم میذاره
.
.
.
.
.
.
معاوضه با زمین یا مغازه!

*** 

تــــــعجــبـــــــی نــــــدارد ...
وقتــــی به هوایِ بارانــی می گویـند خرابــــــ ــــ ــ ـ .
به صیغه هایِ ساعتـی هم می گویند ثوابـــــــ ـــــ ــ ـ

*** 

در تاریخ ٢٢/٧/٢٠١٢ موجوداتی عجیب غریب بر سطح زمین ظاهر میشوند. نترسید اینها دخترا هستن که بدون آرایش در اولین روز رمضان بیرون می آیند
" رمضان كريم

*** 

یه روز سوار تاکسی بودم داشتم میرفتم سر کار کنار دستم یه زنه نشسته بود یه بچه 4-5 ساله هم تو بغلش بود ! تمام مسیر این بچه عرعر میکرد و داد میزد میگفت ساندیس میخوام ! راننده تاکسی هم اومد آرومش کنه گفت پسرم گریه نکون الان پیاده میشید مامانت برات میخره ! بچه هم نه گذاشت نه برداشت به راننده گفت: تو دیگه گُ...ه نخور !!!!

*** 

تو اتوبوس بودیم، یه‌دونه از اين زن چادريا كه فقط دماغشون معلومه به یه دختره گفت: دختر خانوم موهات معلومه ... این چه وضیعیه؟
دختره هم برگشت گفت: موی من هم مثل زبون شما سر جاش بند نمیشه!!!

*** 

این آقایون محترم همچین میگن دخترای امروزی آشپزی بلد نیستن، خونه داری بلد نیستن که یکی ندونه انگار خودشون مثل مردای قدیم میرن از صبح کار میکنن تا بوق سگ!! بابا شماها رو که باید با بیل ساعت 12 از زیر پتو بیرون آورد :)

*** 

تحقیقات نشان میدهد که:
استفاده واژه "پر رو" از طرف دختران؛ به معنای "آخ جون "میباشد...

*** 

سال 82-83 یه دوست دختر داشتم که فوق العاده شکاک و الکی بد بین بود که بعدها متاسفانه همسرمم شد،بگذریم اون موقع من دانشجوی بیرجند بودمو اون خانم کرج بود،یه شب که تو اتوبوس بودم که بیام کرج ساعت 2 نصفه شب زنگ زد بهم گیر که الا و بلا تو دروغ میگی تو اتوبوسی و داری میای معلوم نیست الان خونه ی کدومیکی از رفیقاتی منم که قاطی کرده بودم دیدم هیچ راهی نداره به این دیوونه بفهمونم .بغل دستم احسان یکی از دوستام نشسته بود دست به دامنش شدم که احسان جان عزیزت یه کاری بکن وگر نه فردا برسیم بد بختم احسانم نامردی نکرد یهو داد زد جمــــــــــال محمد و آل محمد صلوات یهو همه مسافرا از خواب پریدن و اولین ایست بازرسی وسط کویر یه جایی به اسم خوربیابانک از اتوبوس انداختنمون پایین

*** 

دیدید میگن:

کوچه تنگــه ... بلــــــه
عروس قشنگــه ... بلـــــه

آخه نمیدونم تنگی کوچه چه ربطی به قشنگی عروس داره ! والااا

*** 

به سلامتی اون باجه تلفنی که تو بارون میرفتی زیر سقفش یدونه دو زاری مینداختی توش یه ساعت حرف می‌زدی
آخرشم پولتو پس می‌داد 

 

 

 


 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت14:17---15 مرداد 1391
آپم حتمابیا

محیا
ساعت18:54---4 مرداد 1391
توکه متولدمهرنیستی این چیه پس؟مییییییییییییییکشمت
پاسخ:عیب نداره به خاطر خودتو و خودم؛آذرماهی ها:گل؛خوب؛مهربون؛زیبا؛خوشتیپ؛و...خیلی زیاده نمی تونم همشو بنویسم!!!متولدین ماههای دیگه:کصافط!!!


محیا
ساعت18:53---4 مرداد 1391
آفرین آخرش آپ کردی؟حالاواست تک میزنم.پاسخ:آخ جون تک!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ narges ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

ای روزگار... این سرنوشتی که برام بافتی... قسمت یقش یه خرده تنگه... قربون دستت شلش کن... دارم خفه می شم...
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 7519
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1